23. helmikuuta 2017

Tällainen on mun blogi

Mun blogi kertoo mun elämästä, haluan tän blogin olevan mun näköinen, elämän näköinen.

Kitjoitan mun kuulumisista, terveydestä ja hyvinvoinnista, ja ihan vain mun ajatuksista - mitä mun päässä liikkuu. Pyrin positiivisuuteen ja haluan jokaisen postauksen lopussa haastamaan myös teidät positiiviseen ajatteluun. Tavoitteeni on julkaista tänne kaksi kertaa viikossa, maanantaina ja torstaina, ja maanantaipostaus tulee olemaan aamuihin liittyvää, ja niiden tavoite on käynnistää teidänkin aamu, ja uusi viikko! Julkaisen ne klo.7.00. Torstaipostaukset voivat olla mistä aiheesta tahansa.


Mä käyn lukiota, ja olen 16-vuotias. Mä sairastan mm. cfs nimistä sairautta, josta haluan myös joskus kirjoittaa, mutta en tahdo sen olevan blogin pääaihe. Mun arki pyöriikin suurimmaksi osaksi koulun ympärillä. Mutta mä nautin tästä. Mä olen ihan onnellinen, ja tyytyväinen mun elämään nyt!

Mä rakastan kirjoittamista. Mä tykkään myös lukemisesta, mutta kirjojen lukeminen on mulle vähän haastavaa, ja vaatii multa tosi paljon. Sen takia mä en niitä ole paljon lukenut. Mä harrastan liikuntaa, enimmäkseen salia, ja ryhmäliikuntaa. Niistäkin varmasti tulette kuulemaan täällä myöhemmin.

Ei mulla kai muuta, liity lukijaksi, jos haluat seurata elämääni jatkossakin.

❤ moonika

2 kommenttia: