3. huhtikuuta 2017

10 asiaa jota mä rakastan

♥ Instagram.
Paras sovellus mitä on tähän mennessä keksitty. (Tai paremmin sanottuna, paras sovellus jossa olen itse tähän mennessä ollut mukana). Rakastan Instagramia.

♥ Illat.
Tämä on ehkä vähän outo, mutta mä rakastan iltoja. Silloin mulla on yleensä paras olo fyysisesti (koska cfs, niille jotka ei tiedä), ja silloin on useimmiten vain vapaa-aikaa. Saa tehdä mitä haluaa, käpertyä peittojen alle selailemaan puhelinta tai ihan mitä tahansa.

♥ Keltainen.
Ennen mä en tykännyt keltaisesta yhtään, se oli ihan kamala väri, mutta jostain syystä nyt mä rakastan keltaista! Se taitaa olla mun tämän hetken lemppari väri.

♥ Automatkat illalla.
Oi se on niin kivaa! Automatkat on parhaimpia illalla myöhään tai yöllä, kun saa otta tyynyn ja peiton viereen, ja ulkona on pimeetä. Ja ABC-tauot kuuluvat myös pidempiin matkoihin, sieltä voi ostaa vaikka kaakaota ja juoda sitä matkalla.

♥ Tulppaanit.
Ne on niin ihania kukkia. Etenkin keltaiset!

♥ Kebab. 
Ah, tulikin kauhea kebabnälkä! Kebab on aivan parasta ruokaa.

Sänky.
Paras paikka maanpäällä on oma sänky. Voisin ostaa keltaisia tulppaaneita sille, joka on keksinyt sängyn. Se palvelee tilanteessa kuin tilanteessa; nukkuminen, syöminen, läksyjenteko, venyttely ja jumppaaminen, rentoutuminen...

♥ moonika

1 kommentti: